Miten asiakkaaksi

Kuinka asiakkaaksi?

Kun kiinnostus Taitoan asiakkuudesta herää, aloitamme yhteistyön tulevan asiakkaamme kanssa esiselvityksellä. Siinä käymme yhdessä asiakkaan kanssa läpi tämän nykytilanteen sekä tavoitteet tulevaisuudelle. Taitoa huolehtii riittävästä dokumentoinnista ja asiakkaan ohjeistamisesta, jotta tämä selvitystyö antaa asiakkaallemme kaikki sen tarvitsemat tiedot päätökseen suunnitteluvaiheeseen siirtymisestä.

Suunnitteluvaiheessa tutkimme asiakkaamme käyttämät nykyiset prosessit ja järjestelmät, jotta voimme yhdessä asiakkaamme kanssa rakentaa kehittämissuunnitelman Taitoan hoitoon siirtyville palveluille. Kun lopullinen päätös Taitoan asiakkaaksi etenemisestä on tehty, siirtyvät asiakkaamme palvelut nykytilanteesta riippuen Taitoaan liikkeenluovutuksella tai palvelutuotannon aloittamisella sovitun mukaisesti. Uusi asiakkaamme pääsee osaksi hyödyistä, joita Taitoan kattavat palvelut ja kehitysympäristö tarjoavat!

Kuinka-asiakkaaksi


Kiinnostuitko?

Tanja Peltovuoma

Asiakkuusjohtaja

Sähköposti: tanja.peltovuoma@taitoa.fi
Puhelin: 020 610 9900

Riitta Mustalahti

Myyntipäällikkö

Sähköposti: riitta.mustalahti@taitoa.fi
Puhelin: 020 610 9075

Raine Farén

Myyntipäällikkö

Sähköposti: raine.faren@taitoa.fi
Puhelin: 020 610 9074

Tilaa uutiskirje